made by essie

made by essie
Onze meiden en ikke

zaterdag 11 december 2010

Marith in haar verjaardagskleren en haar paardrijjasje


Marith op haar verjaardag in haar verjaardagskleren. Een overgooier uit de Trndz met legging en haar lang gehoopte paardrijjasje. Op de rug van het paardrijjasje wilde ik graag een glitterapplicatie ( net als de meiden in Amika ). Na een paar dagen zoeken op het internet kwam ik deze paardenkop tegen. Zoals ik het zag op het net was de paardenkop kant en klaar en kon in 'm zo op het jasje strijken. Nou, niets was minder waar, Ik kreeg het geplastificeerde patroon binnen van de paardenkop met 3 zakjes met losse glitters welke allemaal stuk voor stuk met een pincet op het patroon geplakt moesten worden en daarna op het jasje gestreken. Het was een hele klus maar als je naar Marith haar koppie kijkt is het het werk meer dan waard geweest!! En daar doe ik het écht voor.
Ze is er zo blij mee, dat het jasje zelfs de rest van de dag niet meer uit is geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten