made by essie

made by essie
Onze meiden en ikke

maandag 9 april 2012

Roodkapje rokje voor Nikki


Voor Nikki maakte ik dit roodkapje rokje. Toen ik het stofje zag was ik op slag verliefd.

Het rokje heb ik gemaakt n.a.v. een patroon uit de Young Image Winter 2011.

Het rokje bestaat uit 3 lagen waarvan ik de bovenste laag heb afgewerkt met een brede satijnband. De middelste laag heeft een rimpelstrook met een zoom en de onderste laag heeft een rolzoom.

Op deze foto kan je goed zien hoe blij Nikki is met haar nieuwe rokje!!

3 opmerkingen:

  1. Wauw wat heb je veel gemaakt!! Prachtige prinsessenjurk, sportieve rokjes en dit mooie draairokje. Super!!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat is die leuk! Ik heb de sneeuwwitje stof gekocht voor mijn nichtje met het idee om er een eenvoudig rokje van te maken, maar een model als dit is veel leuker. Wat heb je het mooi gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk rokje zeg!! Ik vind dat stofje ook helemaal super.

    BeantwoordenVerwijderen