made by essie

made by essie
Onze meiden en ikke

zondag 25 augustus 2013

Blogpauze voorbij.....

Allereerst mijn excuus voor het niet aangeven van mijn blogpauze.....Ik zal hierbij plechtig beloven om weer wat vaker berichten te plaatsen op mijn blog!! Ben ontzettend druk geweest met een interne verhuizing hier in huis die nog maar net halverwege is....dus het eind daarvan is nog niet in zicht. Mijn hobbykamer is nl tijdelijk verhuisd naar de overloop en mijn hobbykamer is nu de nieuwe ( New York ) kamer van onze oudste dochter Marith( foto's volgen nog...). Marith haar oude kamer wordt de nieuwe kamer van Nikki en de oude kamer van Nikki ( die beneden is ...) wordt mijn nieuwe hobbykamer. Wat nu eerste prioriteit is , is de nieuwe kamer van Nikki zodat alles weer een beetje opgeruimd kan worden hier in huis. Er staat nu écht overál wat....wordt er soms horendol van....maar ja, het moet eerst erger worden voor het beter wordt zeggen ze wel eens hé.

1 opmerking:

  1. Leuk weer wat van je te horen/lezen! Ik miste je al een tijdje, maar nu weet ik waarom! Veel succes met de tweede helft van de interne verhuizing!

    Groetjes mama C

    BeantwoordenVerwijderen