made by essie

made by essie
Onze meiden en ikke

zaterdag 11 december 2010

Bedankjes Peuterpret en Kiekeboe

 


                Als dankjewel voor de juffen van de peuterspeelzalen maakte ik voor allemaal een memobord. Erg leuk om te doen en ze waren allemaal blij verrast toen ze hoorden dat ik ze zelf gemaakt had.
Het doek is een 3d schilderbord  met daar met lijmspray wazemkapfilter opgeplakt. Daar overheen heb ik stof gespannen en dat op de achterkant ( op de rand) vast geniet met een tacker. Toen dat klaar was heb ik de linten eroverheen gespannen en ook vastgeniet. Hier kan je dan straks kaarten en/of foto's plaatsen. Op het grote paarse memobord heb ik de onderkant ( waar dankjewel op staat) 3 zakken gemaakt waar ook nog wat in gestopt kan worden. Ik vondt het heel erg leuk werk om te doen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten