made by essie

made by essie
Onze meiden en ikke

zondag 24 juni 2012

Creapower voor Mappa Mondo

Ik heb mij ingezet voor het goede doel door samen met 11 andere dames in Almere van 11 tot 18 uur achter de naaimachine te zitten. Samen met deze dames heb ik verschillende dingen gemaakt voor de Mappa Mondo huizen in Rijswijk en Wezep. Het Mappa Mondo huis in Wezep had vooral een grote vraag naar grote picknickkleden van minimaal 2 bij 2 meter. Dit werden hele lappen waardoor er soms nog maar een klein stukje van de naaimachine te zien was. Op de laatste foto zie je het picknickkleed wat ik gemaakt heb. Aanstaande woensdag zal ik de spullen gaan brengen naar het huis in Wezep en ik ben dan ook reuze benieuwd naar hun reactie. Het was in ieder geval een súpergeslaagde dag die eigenlijk véél te kort duurde. Mede hierom hebben we besloten om de volgende actie ( NL DOET 2013 ) van 10 tot 22 uur te laten duren. Een echte naaimarathon dus!! Kijk maar eens op www.creapower.nl voor alle foto's van deze dag + die van de vorige marathon op de NL doet dag waar ik allebeide dagen mijn medewerking aan mocht verlenen. Je inzetten voor het goede doel: Ik kan het iedereen aanraden!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten