made by essie

made by essie
Onze meiden en ikke

zondag 7 augustus 2011

Topje 105 uit de Burda voor mezelf


Ik kreeg het topje niet beter op de foto maar ik hoop dat het toch een beetje duidelijk is zo.

Het topje ziet er heel ingewikkeld uit maar valt echt Reuze mee. De flap die los hangt linksvoor is aangeknipt aan het voorpand en zit met een klein bandje vast aan de linkerschouder. Eigenlijk is de hele bovenrand afgewerkt met een rolzoom ( behalve de achterhals en de armsgaten > die zijn  afgewerkt met een biesje ).

De onderrand heeft ook een brede bies........het allerleukste is nog wel dat dit een uitverkooplap was i.v.m. een geschreven tekst met stift op de stof ( ik kon er precies omheen knippen dus geen centje pijn ). De hele lap kostte mij 2,50 en daar heb ik dus nu twee zomerhemdjes uit kunnen halen voor mezelf!!!

1 opmerking:

  1. Oh, wat heerlijk he, zo'n spotgoedkoop lapje en dan zo'n leuk topje er uit kunnen halen!!

    BeantwoordenVerwijderen