made by essie

made by essie
Onze meiden en ikke

maandag 24 oktober 2011

Nepleren jasje

Afgelopen 'zomer' waren we een dagje te winkelen in Apeldoorn en daar liepen we in de Cool Cat tegen dit jasje aan. Aangezien de prijs mij niet aanstond heb ik een foto gemaakt met m'n mobiel en heb ik het jasje na gemaakt van zwart nepleer ( met rek) aan de hand van het jasje uit de Sue&Blu 2009. Ik heb de epauletten op de voorpanden en de epauletten op de schouders uit de losse hand geknipt en er zilveren knopen op gezet. Marith is er Súperblij mee en heeft 'm eigenlijk het liefste elke dag aan.......nou, dan is het pas eer van je werk ( want veel werk was dit wel hoor )
De stof wilde voor geen meter glijden onder het voetje van de naaimachine ( zelfs niet met papier eronder en het ondertransport aan!!). Maar goed, het is gelukt en daar gaat het tenslotte om. Ik had ook precies genoeg stof ( er waren alleen nog maar wat snippertjes over ) en was daar eerlijk gezegd wel blij mee, zodat ik niet nog eens een project van deze stof hoefde te doen!

1 opmerking: