made by essie

made by essie
Onze meiden en ikke

vrijdag 14 oktober 2011

Roos 5006 Ballonjas maat 104

 Deze ballonjas heb ik gemaakt van een wolachtige stof met allemaal roze 'kriebels'. Als voering heb ik een knalroze fleece gebruikt en in de mouwen een knalroze voeringstof met fiberfill ertussen. Aan de onderkant van de mouwen heb ik zo'n 15 cm dezelfde fleece gebruikt zodat de omslag hetzelfde is als de kraag en de voering. Voor de zekerheid heb ik de binnenkant van de kraag ( die tegen de huid komt ) de fleece gedaan zodat het niet te veel kriebelt.....

Alleen de knopen moeten nog aan de jas ( grote effen knalroze knopen ).

Ik heb er ook nog een bijpassende sjaal bij gemaakt. Hieronder te zien. Aan de onderkant heb ik een klein stukje roze fleece eronderuit laten piepen.

Aan de achterkant heb ik bij de mouw en het taillebandje een reepje van de roze fleece er tussenuit laten komen zodat hij niet te 'saai' zou worden.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten