made by essie

made by essie
Onze meiden en ikke

zaterdag 5 oktober 2013

eerste opdracht van het nieuwe schooljaar

Nikki zat nog maar 2 weken in groep 3 toen de juf al naar me toe kwam met een vraag. Haar rugleuning van haar op maat gemaakte stoel was compleet versleten maar de school had geen budget om het opnieuw te laten bekleden. Of ik dat misschien zag zitten. Nou, dat vindt ik dan wel weer een uitdaging maar dat het zo'n uitdaging zou worden wist ik natuurlijk van tevoren niet. Wat een drama om ronde vormen te bekleden van een rugleuning die er niet even vanaf mocht omdat het helemaal op maat was ingesteld. Na een week lang elke dag van alles proberen en passen en meten en spelden en rijgen etc etc etc ben ik tot dit resultaat gekomen. Ben er zelf best wel trots op dat het zo goed gelukt is....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten