made by essie

made by essie
Onze meiden en ikke

zaterdag 5 oktober 2013

Mijn nieuwe hobbykamer met alles erop en eraan!!

Met trots presenteer ik > Mijn Nieuwe Hobbykamer!! Ben er zó BLIJ MEE!!!!!!!! Deze kamer is Nikki's oude slaapkamer (en is op de benedenverdieping!! ). Heerlijk, niet meer elke keer de trap op als je onder het aardappels koken nog even...ahum...een kleinigheidje op wil zoeken etc. Marith en Nikki's oude kledingkast is nu mijn lappenkast ( had altijd een boekenkast maar met altijd het licht erop zie je toch wel snel bepaalde stoffen verkleuren). Nu alles heerlijk achter gesloten deuren. Mijn man verklaarde mij voor gek maar omdat ik een allegaartje had van allerlei kasten heb ik alle kasten wit geverfd zodat het wat meer een rustig geheel is. Het was even wat werk maar ben zó blij dat ik het toch gedaan heb! Heb nog getwijfeld of ik mijn naaitafel ook zou verven maar omdat deze bij het raam staat leek het mij verstandiger om het dan maar zo te laten ( i.v.m het verschijnen in de zon en het felle witte wat zo schittert als de zon erop schijnt ). Ben blij dat ik het zo gedaan heb. Op de derde foto zie je mijn grote memobord ( ideaal!!! ) met daaronder een opklaptafel > lees knip en tekentafel. Dit heb ik zelf bedacht en is in elkaar gezet door een vriend. Op de vierde foto zie je 'm uitgeklapt staan. Omdat ik vrij lang ben is de tafel geplaatst op 90 cm hoogte dus hoef nu niet meer de tafel op conservenblikken te zetten om niet krom te hoeven staan en hoef niet steeds m'n machines op de grond te zetten als ik wil ga tekenen of stof wil knippen ( meestal kwam het er dus op neer dat ik op m'n knieen op de grond zat te tekenen en te knippen ). Ben zó Gelukkig met deze tafel ( hij is 80 cm breed en 140 lang en klapt in twee delen tegen de muur aan zodat als hij weggeklapt is ik er totaal geen last van hebt ). Ideaal!!!!

1 opmerking:

  1. Wat een mooie kamer en die opklaptafel is inderdaad super bedacht.
    Hier zal je met plezier menig uurtje doorbrengen!!

    Groetjes Mama C

    BeantwoordenVerwijderen