made by essie

made by essie
Onze meiden en ikke

zondag 6 februari 2011

Abacadabra


Genoeg patronen en ideeen in huis en tóch thuis  komen met een patroon én stof van het stoffenspektakell in Apeldoorn vorig jaar. Ik was gelijk helemaal verkocht van dit patroon en kón het niet laten hangen. Het was nog een hele zoektocht naar de juiste stofjes ( hé Lianne......maar wél Gezellig!!). 

Dit setje heb ik gemaakt voor mijn beide meisjes alleen voor Marith heb ik het vest nog niet klaar. Ik denk dat die voor deze winter ook niet meer klaar komt ( ben al helemaal in de zomerstoffen......én patronen ). Ik heb 'm geknipt liggen dus waarschijnlijk eind dit jaar een nieuw vest voor Marith. Vindt 'm namelijk wél heel erg leuk.




 Voor het vestje ben ik qua stof en sierband geslaagd bij Jan Sikkes in Zwolle. Hier was het tenminste een beetje betaalbaar.......op het stoffenspektakel was dit soort stof ( licht gehaakt/gebreid ) niet te vinden onder de 17,95 de meter en dat vondt ik voor 2 vestjes waarbij ik in totaal 2,50 m nodig was toch een beetje te gortig. Dan kan ik ze net zo goed in de winkel kopen. Ik vindt het persoonlijk ook een 'sport' om stofjes te scoren tegen een leuke betaalbare prijs!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten