made by essie

made by essie
Onze meiden en ikke

zondag 6 februari 2011

 Gistermiddag had ik een oppimpdag. Ik heb alle shirtjes uit de kast getrokken bij de meiden en gekeken of ze die nog zouden passen aankomend zomer. Een aantal dus niet maar deze zagen er nog zo mooi uit dat ik ze ook niet weg kon gooien ...In de kast gedoken en gekeken bij de UWYH stapel ( een boekenkast vol.....). Daar vondt ik nog deze stofjes en daar heb ik deze twee shirtjes dus mee gepimpt. Ze zijn gelukkig ook allebeide goed gekeurd.....als je 9 jaar bent, heb je al best een eigen mening wat kleding betreft én dat mag ook ( vindt mama alleen maar leuk!!)




                       Dit shirtje is het shirtje van Nikki. Op de mouw
                       ter hoogte van het bloemetje zat een lelijke vlek
                       die ik er niet uit kreeg en onder de print voor ook.
                       Voor de rest was het shirtje nog als nieuw ( alleen
                        een beetje te kort vandaar dit leuke tussenstuk!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten