made by essie

made by essie
Onze meiden en ikke

zondag 7 augustus 2011

Topje 107 A/B uit de Burda voor mezelf


 Dit is het andere topje uit de lap van 2,50 die ik net heb beschreven in het andere blogbericht.

Net onder de buste zit een gedeelte wat eigenlijk gerimpeld moest worden en dan met naadband vast gezet moest worden. Ik vondt dit erg omslachtig en heb gewoon in de middenvoornaad aan de binnenkant uitgerekt elastiek gezet van 0.5 cm breed.

Ben helemaal blij met dit topje. Vindt ook vooral het rugpand erg leuk ( eens een keer wat anders bij dit soort topjes> nu de zomer nog!!!!!!!! want deze temperaturen lenen zich niet echt voor dit soort kleding.....)
t

1 opmerking:

  1. Wat een leuke dingen maak jij, heb mij gelijk maar even aangemeld als volger. Helaas wordt mijn foto niet weergegeven, dus die anonieme foto ben ik ;-).
    Groetjes mama C

    BeantwoordenVerwijderen