made by essie

made by essie
Onze meiden en ikke

donderdag 4 augustus 2011

Zomerjurkje voor mezelf uit de Knip Augustus 2011


Ik heb voor mezelf dit mouwloze zomerjurkje met boothals gemaakt uit de Knipmode van Augustus 2011.

Ik krijg de kleuren niet goed op de foto maar de echt kleuren zijn limegroen met donkerpaars en donkerbruin en als ondergrond offwhite.

Ik heb de jurk gevoerd met een offwhite effen en een blinde rits in de zijnaad. Er zit een losse band bij van 12 cm breed die je naar eigen idee kan strikken op de rug of voor.

Het model leek mij erg leuk maar het staat me écht niet!!
( baal , baal......) Dus voor de liefhebber is dit leuke jurkje te koop, voor vragen mag je me altijd mailen

1 opmerking:

  1. Wat heb je leuke dingen gemaakt zeg! Ook de tas vind ik helemaal leuk. Wat jammer van de jurk, want hij is heel leuk. Ik heb het ook eens gehad dat het niet stond, dat is nadeel van zelf iets maken dat je het niet kan passen.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen