made by essie

made by essie
Onze meiden en ikke

vrijdag 14 oktober 2011

Indianenjurk voor het dorpsfeest


De voor én achterkant van de indianenjurk die ik als verrassing gemaakt heb voor de juf van Nikki van groep 1.

De juf vertelde dat ze de verkleedkleren kwijt was geraakt van het indianenthema ( thema voor de kleuters met het dorpsfeest in Oldemarkt ). Dus heb ik deze als verrassing in 1 ochtendje in elkaar gezet. De franje heb ik geknipt van nepleer dus hoefde ik ook niet af te werken ( lekker snel klaar dus ). Het logo heb ik snel opgezocht op internet en gewoon nagetekend. Gelukkig had ik nog rode vilt liggen en het 'kruis' is van dezelfde nepleer als de franje.

De juf vondt het heel erg leuk en Nikki was er helemaal trots op dat ze mama's jurk ook op school aan mocht !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten