made by essie

made by essie
Onze meiden en ikke

vrijdag 14 oktober 2011

kraamtas & lodger voor THIJS!


 Voor ons nieuwe kleine neefje heb ik een kraamzak gemaakt. Mijn bedoeling was om het in een mand te stoppen maar daar pastten de kadootjes niet in ( had een beetje te grote kadootjes gemaakt > waaronder het paard van FM en een zwemtas voor de grote Zus en broer ). Mijn man kwam toen met een goed idee ( ja , je leest het goed> Erwin kwam met het idee!!) om een tas te maken en daar de kadootjes in te stoppen. Gelukkig had ik nog een flinke lap jeans liggen en een groene fleecedeken van de Ikea dus die zak was snel klaar. Ik heb de zak ook nog gevoerd zodat hij straks als speelgoedzak kan dienen.
 Tijdens het kraambezoek kwam ik op het idee om een lekkere warme omslagdoek te maken. Dat werd dus de lodger. Erg leuk om te maken!!Ook heb ik er nog zakjes opgenaaid waar de koordstoppers in kunnen.

De foto hier naast is de binnenkant met daarop een grote T van de buitenfleece.

Op de achterkant van de fleece heb ik nog een applicatie gemaakt van de binnenstof  ( zie foto hieronder ). De letters zijn precies als die van het geboortekaartje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten