made by essie

made by essie
Onze meiden en ikke

maandag 5 maart 2012

Hairstyle Ahoy 2012


Vanmorgen ben ik om 8.45 vertrokken naar Rotterdam.
Om ongeveer 11.15 kwam ik aan bij de Ahoy waar het op dat moment al  erg druk was.

Om 13.00 uur begon de presentatie van de nieuwe haarmodelijn voorjaar/zomer 2012 en die wilde ik absoluut niet missen.

Ik ben weer met heel veel nieuwe inspiratie thuis gekomen en kan er gelukkig morgen gelijk mee aan de slag. Heerlijk, heb er nu al zin in.





Vanavond, na de Look & Learn van Richard Jordan en Patrick Kalle ( die ik niet wilde missen  en wat heel gezellig, leerzaam en grappig was !!)  ben ik om 17.15 uur weer in de auto gestapt op weg naar huis. Jammer genoeg kwam ik in een dikke file terecht  ( écht stilstaand verkeer voor wel 30 minuten> zijn we hier in het hoge noorden  niet gewend hé.....).

Al met al een hele lange rit weer terug naar huis maar de pret was er niet minder om hoor, heb geen hekel aan auto rijden.

Oja, ik was rond 19.45 weer thuis , moe maar voldaan!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten