made by essie

made by essie
Onze meiden en ikke

zondag 4 maart 2012

'zwem'Badponcho voor Nikki


Voor Nikki die aankomend voorjaar op zwemles gaat in het openluchtzwembad hier bijna om de hoek maakte ik een lekkere warme badponcho.

Ik heb de poncho gemaakt van een knalroze badstof met een dubbele tricot muts. Ik heb de binnenkant van van de zijnaden afgewerkt met een satijnbandje zodat dat er netjes uitziet ( want je kan de zij-binnennaden zo duidelijk zien als ze de poncho aan heeft ). Aan de onderkant heb ik een ballonlaag gezet met daartussen bolletjesband genaaid.

Op het voor- en achterpand heb ik ter versiering ook nog wat applicaties genaaid. Nikki heeft deze zelf uitgekozen uit de laatjesbak met applicaties ( keuze genoeg hier.....ahum....).

Nikki wilde ook nog heel graag op de foto met de muts op!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten