made by essie

made by essie
Onze meiden en ikke

vrijdag 12 oktober 2012

Fluweelverwerking met open handwerk

Wederom voor de costumiereopleiding heb ik weer een opdracht afgerond. De hele maand Augustus heb ik helemaal niets gedaan ( heb heerlijk genoten van het weer en de rust van vakantie etc etc ). Maar in de maand september en dus ook oktober heb ik de turbo weer aan. Dit is duidelijk te zien in alles wat ik onderhand alweer klaar heb voor de opleiding. Mijn bedoeling is om volgend jaar mei/juni examen te gaan doen dus ik moet nog hard aan de slag > ben er nog lang niet.... Voor de opleiding moest ik ook écht fluweel verwerken en ook open handwerk borduren. Dit heb ik samengevoegd in het maken van een sleutelhangertje. Vindt 'm zelf wel erg leuk geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten